Reklamacja dotycząca produktu i spory

REKLAMACJA DOSTAWY

Jeśli Twój produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z zamówieniem (zły produkt lub niekompletne zamówienie), prosimy o poinformowanie nas o tym na e-mail sklep@melito.pl w ciągu 48 godzin od dostawy.

Najpierw otrzymasz automatyczną odpowiedź, proszę na nią odpowiedzieć ze zdjęciem paczki (z widoczną etykietą) i otrzymanymi produktami, gdzie uszkodzenie jest widoczne.

Twoja reklamacja będzie traktowana priorytetowo i serdecznie przepraszamy za niedogodności.

REKLAMACJA DOTYCZĄCA PRODUKTU LUB OBSŁUGI

Jeśli produkt nie działa odpowiednio, proszę sprawdź najpierw Instrukcje użytkowania.

Jeśli postępowałeś zgodnie z instrukcjami produktu i problem nadal występuje, skontaktuj się z nami na e-mail sklep@melito.pl

Najpierw otrzymasz automatyczną odpowiedź, odpowiedz na nią, przesyłając nam zdjęcie lub film, na którym wyraźnie widać, że produkt nie działa (urządzenie włączone, ładowane, podłączone, itp.).

Jeśli nie będziesz w stanie udokumentować wady na wideo, możemy poprosić o zwrot produktu w celu sprawdzenia w naszym magazynie. Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek z odbiorem.

SPORY

Jeśli masz skargę dotyczącą naszego produktu i usługi i nie zgadzasz się z rozwiązaniem lub jeśli nie możemy wspólnie znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę do Komisji ds. Sporów za pośrednictwem europejskiej platformy ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.

Możesz przeczytać więcej o Ogólnych Warunkach i Polityce Plików Cookie, korzystając z łączy na dole strony.