FAQ

Ty masz pytania, my mamy dla Ciebie odpowiedzi!

A jeśli pewnych spraw nie uda Ci się rozwiązać w tym miejscu, śmiało napisz do nas maila sklep@melito.pl – pamiętaj, jesteśmy dla Ciebie po to, żeby pomóc. Zawsze!

  • Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie przejdź do sekcji "Koszyk". Wypełnij formularz z danymi do wysyłki i wybierz preferowany sposób płatności, aby sfinalizować zamówienie.

  • Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, możesz anulować zamówienie, o ile nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu skontaktuj się z działem obsługi klienta sklep@melito.pl, podając numer zamówienia.

  • Czy mogę śledzić historię moich zamówień?

Tak, po zalogowaniu się na swoje konto możesz przeglądać historię wszystkich swoich zamówień, a także śledzić ich status.

ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

  • Czy można kupić produkty Melito stacjonarnie?
Sklep prowadzony jest wyłącznie online, co oznacza że produkty możesz kupić tylko internetowo.
  • Czy mogę złożyć zamówienie bez logowania?
Tak, bez logowania także możesz zakupić nasze produkty.
  • Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktu? Na jaki adres go odesłać?

Oczywiście, w Melito.pl dajemy Ci 14 dni na zwrot produktu. Odeślij produkt do nas, a my zwrócimy Ci pieniądze. Ze względu na politykę związaną z higieną nie przyjmujemy zwrotów produktów używanych przez zwierzęta. Zwroty są możliwe jedynie dla produktów nieużywanych.

Wypełnij prosty formularz zwrotu i wyślij go e-mailem na adres sklep@melito.pl. W odpowiedzi prześlemy adres do zwrotu.

Płatności

  • Jaki jest koszt przesyłki zamówienia?

Koszt dostawy wynosi 11,99.

  • Czy mogę zapłacić tylko kartą?

Tak, możesz zapłacić przy odbiorze kartą.

Dostawa

  • Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Oferujemy dostawę szybkim kurierem bezpośrednio pod Twoje drzwi.

 

  • Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy wynosi od 1-2 dni roboczych.