FAQ
Ty masz pytania, my mamy dla Ciebie odpowiedzi!
A jeśli pewnych spraw nie uda Ci się rozwiązać w tym miejscu, śmiało napisz do nas maila sklep@melito.pl – pamiętaj, jesteśmy dla Ciebie po to, żeby pomóc. Zawsze!
- Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie przejdź do sekcji "Koszyk". Wypełnij formularz z danymi do wysyłki i wybierz preferowany sposób płatności, aby sfinalizować zamówienie.
- Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, możesz anulować zamówienie, o ile nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu skontaktuj się z działem obsługi klienta sklep@melito.pl, podając numer zamówienia.
- Czy mogę śledzić historię moich zamówień?
Tak, po zalogowaniu się na swoje konto możesz przeglądać historię wszystkich swoich zamówień, a także śledzić ich status.
ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
- Czy można kupić produkty Melito stacjonarnie?
- Czy mogę złożyć zamówienie bez logowania?
- Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktu? Na jaki adres go odesłać?
Oczywiście, w Melito.pl dajemy Ci 14 dni na zwrot produktu. Odeślij produkt do nas, a my zwrócimy Ci pieniądze. Ze względu na politykę związaną z higieną nie przyjmujemy zwrotów produktów używanych przez zwierzęta. Zwroty są możliwe jedynie dla produktów nieużywanych.
Wypełnij prosty formularz zwrotu i wyślij go e-mailem na adres sklep@melito.pl. W odpowiedzi prześlemy adres do zwrotu.
Płatności
- Jaki jest koszt przesyłki zamówienia?
Koszt dostawy wynosi 11,99.
- Czy mogę zapłacić tylko kartą?
Tak, możesz zapłacić przy odbiorze kartą.
Dostawa
- Jakie są dostępne sposoby dostawy?
Oferujemy dostawę szybkim kurierem bezpośrednio pod Twoje drzwi.
- Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy wynosi od 1-2 dni roboczych.